search

همکاری با نی نی سنترال

بدون هیچگونه سرمایه در منزل کسب درآمد کنید.
همکاری با نی نی سنترال

مجموعه نی نی سنترال برای حمایت از کسب و کارهای خانگی، بخشی با عنوان همکاری ایجاد کرده است که شما میتوانید بدون نیاز به سرمایه، تجارت خود را از طریق شبکه های اجتماعی آغاز کنید.

1. وارد سایت نی نی سنترال شده ثبت نام کنید و در ناحیه کاربری،فرم درخواست همکاری را تکمیل نمایید.

2.پس از تکمیل فرم، درخواست شما توسط  نی نی سنترال بررسی و پس از تایید در پنل تان،همکاری شما با ما شروع می شود.

3.حالا بعد از تایید همکاری اجناس موجود درسایت نی نی سنترال را در شبکه اجتماعی خود بارگذاری و سفارشات مشتریان خود را در سایت ثبت کنید و در بخش آدرس گیرنده، آدرس مشتری خود را وارد کنید، سفارش شما با نام و شماره تماس شما ارسال خواهد شد و هیچ نامی از مجموعه نی نی سنترال نخواهد بود.

مراحل ثبت نام:

1.ابتدا وارد ناحیه کاربری شده و گزینه درخواست همکاری را انتخاب کنید.

2.نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید.

3.فرستنده: نامی که بر روی پاکت های پستی شما به عنوان فرستنده درج خواهد شد.(میتواند شامل نام شما یا نام فروشگاه مجازی شما یا نام شبکه اجتماعی شما باشد.)

4.شماره فرستنده: شماره ای که بر روی پاکت های پستی شما به عنوان فرستنده درج خواهد شد. این شماره باید همیشه روشن و پاسخگو باشد.

قیمت گذاری محصولات

همکاران محترم میتوانند محصولات را با سود بیشتری نسبت به مجموعه نی نی سنترال به مشتریان خود بفروشند و محدودیتی از این بابت وجود ندارد.مجموعه نی نی سنترال همواره در تلاش است پایین ترین قیمت ها را در سراسر ایران ارائه دهد به همین دلیل قیمت کاربران عادی و همکارانی که در ابتدای فعالیت هستند یکسان می باشد، اما با افزایش فروش شما به صورت پله ای امتیازتان نیز در سایت بالا رفته و به صورت خودکار قیمت خرید شما در سایت کاهش می یابد.

نام و فاکتورسفارشات

از زمانی که همکاری شما در نی نی سنترال تایید شود تمام سفارشات شما با پروتکل همکاری نی نی سنترال ارسال خواهد شد و هیچ نام و لوگویی از مجموعه ما نخواهد بود. همچنین یک فاکتوربا نام مشتری شما بدون قیمت در بسته بندی قرار خواهد گرفت تا مشتریان شما تعداد محصولات سفارش داده شده را کنترل نمایند.

لطفا تا قبل از تایید پنل تون در سایت سفارشی ثبت نکنید چون به اسم نی نی سنترال ارسال می شود و تمام مسئولیت آن متوجه کاربر میباشد.

ارسال محصولات و زمان رسیدن آن

بعد از ارسال محصولات از طریق شرکت اداره پست بسته به شهر گیرنده  و عملکرد پست آن منطقه بین 3 الی 7 روز کاری زمان میبرد تا بسته به دسته مشتری برسد.

این زمان تقریبی می باشد:(بعد ازارسال کرج و تهران 1 الی 2 روز کاری/شهرستان 3 الی 4 روز کاری/استان های جنوبی 4 الی 5 روز کاری میرسد)

کدرهگیری بعد از ارسال  داخل سایت در قسمت کدرهگیری با تاریخ  و در داخل پنلتان در هر سفارش درج می شود.

تنها راه پیگیری بسته تون زدن کدرهگیری داخل سایت اداره پست می باشد.

مشخصات محصولات و موجودی

بعد ازتایید همکاری گزینه های جدید در صفحه محصول برای شما نمایش داده خواهد شد که میتوانید از آنها برای استفاده متن محصولات در شبکه اجتماعی خود استفاده کنید و همچنین از طریق کانال تلگرام هم میتونید عکس و متن محصولات را استفاده کنید.موجودی داخل سایت به صورت آنلاین و کاملا به روز هست.

 

ارسال دیدگاه